Dia si jantung hati ♥

*Dah lame tak menaip kat blog niyy ;D

Assalamualaikum semua dan salam satu Malaysia 

Hari niyy aku nak cerita sikit tentang dia , 
act *ak nak post niyy dalame tapi tak berkesempatan -,- 
Since 26/1/2011 awak ragut hati saya , syg ;*
sejak haritu hari² sy dipenuhi dgn suka tanpa duka kita , 
*kitorg takpenah gaduh taw ;p
awaklah segala galanya bagi sy , 
kita nyanyi bersama , telefon bersama , dating bersama 
dan semua tu buat hari² saya gembira , 
entah kenapa awak tak penah buat saya sedih
saya sayangkan awak sepenuh hati saya awak tahu ?
dan awak da janji kan taknak tinggalkan saya ?
awak da banyak berkorban untuk saya ,
dan tu salah satu sebab saya syg awak sgt²
*klau nak citer betapa bnyk ak syg kat dye memang tak abis satu hari menaip ;p
ehem ehem , awak yang terbaik dihati saya syg ,
walau apa pun trjadi sy tetap akan sygkan awak , 
sy akan bwk syg sy kat awk walaupn nyawa sy dtarik
sy janji yg sy takkan mensia² kan awak syg
Kau begitu sempurna
Di mataku kau begitu indah
Kau membuat diriku akan selalu memujamu
Di setiap langkahku ku kan
selalu memikirkan dirimu
Tak bisa ku bayangkan
Hidupku tanpa cintamu
Janganlah kau tinggalkan diriku
tak kan mampu menghadapi semua
Hanya bersamamu ku akan bisa
Kau adalah darahku
Kau adalah jantungku
Kau adlah hidup ku lengkapi diriku
oh sayang engkau begitu sempurna

lirik dirembat daripada ; http://liriklagump4.blogspot.com/2008/06/lirik-lagu-sempurna-andra-backbone.html

ohh im loving it♥

No comments:

Post a Comment