what in my mind ? ;)

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM 

assalamualaikum :) dengan otak yg keletihan , aku terpaksa memerah untuk post bende alah niyy . lagy pn dalame aku tak menggatal menaip blog niyy ;D okay , start 
28/5/2011:
pagy pagy : pukul 6.50 am aku da gerak dari rumah , peh tataw mcm Kungfu Panda 2 mate aku , tido da lambat , adoi . okay enough bebel , sambung citer . Then , da kumpul kumpul , maka kitorg pn betolak ke kempas baru , kat situ tunggu amik train smpai Kluang , tapi yg buat aku panas , madah delay je train tu , bebaik pkul 8.30 , tak silap aku jadik 10.30 baru betolak . Naik Train aku ingt dpt la sedap2 dduk , ceh , mcm sardin begerak ak tengok , mcm nak mati aku carik nafas . After 2 hours*kot . sampai pn kat Kluang , amik bus dri sane then masuk Gunung Belumut . Sampai sane , lepas pasang kemah , mkn sket , cikgu pn soh p mandy , wohooo ! sejuk gilaa oi air dye . lame kitorg mandy ;D lpstu naik je , aku pn dilantik jadik penghulu huga² sebab dapat undian yg banyak -,- adoi . berat hati tapi kene amik sbb aku suka . haha <3
malam malam : after sembayang maghrib n isyak , dapat makan BBQ hasil kerja cikgu perempuan , "Sedap cikgu ayam tu !" haha . After that , malam kebudayaan pn start ;D  mcm mcm persembahan , ade yg menari , menyanyi , berlakon and aku punye group berlakon ;D no script , think in a short time , lastly sebut je ap yg nak di sebut ;D okay , ade cerita taik sket lepas team aku buat show , for the last group , kumpulan 6 , show diorg kene buat kat tmpt lain -,- sbb ade skola yg name dye 'tasik utara pui' kecah kat tempat camp . soo blah la kitorg p mane yg best . ade plak bdk² skola ak yg jumpe bende entah² , sukalah diorg ;D after last show , bosan² , maka penghulu pn start le menyanyi lagu yg diikuti ank buah n ckgu sampai pkul 11.45 pm . pastu balik camp , smua masuk tido , tinggal la aku dgn budak2 yg dlm shift jage mlm . Pkul 4.30 baru tido , smpai 5.30 je kot -,- then dgn mate lalok , aku dgn bdk2 niy pn kejut bdk2 yg tido mls nak bangon tu . 

29/5/2011:
Pagy pagy : lepas solat subuh , peh mata aku takleh tahan wei , satu jam je kot tido , then ckgu soh siap2 utk naik gunung . aku pn siap² la tido ;D best gilaa . dekat satu jam aku tido , ckgu kejut -,- p scretching then denga taklimat abg guide pastu beliau pn bawak p naik gunung , peh penat tak terkata , baru smpai station 1 kot , then ckgu kate nak teruskan utk station 2 , lagy la penat , curam pulak tu , mampui akar2 smua jadik mangsa kitorg . smpai 1 lbey , kitorg pn smpai kat tempat camp alek *aku nak pendekkan citer -,- mls nak taip lagy xD . then 3 lbey bus dtg , dlm bus smua membuta , maybe sebab penat kot

okay , tu je yg mampu aku perah dari otak aku yg kering niy ;D bye , ASSALAMUALAIKUM n salam satu malaysia^^

ps :/ mase kat camp , aku rindu gilaa kat M , kenpalah awk tak pegy syg , klau tak mesty lagy panjang post niyy citer pasal kite jee <3 haha ;D

No comments:

Post a Comment