Ohhoii ~ ;D

Hoho , assalamualaikum semua and salam satu malaysia *ceh mcm nak bersyarah =='

okay , 1st , aku memang sorry morry sgt2 pasal bnde niy , korang mesty marah aku pnye ==' sorry auww . aku nak mntk maaf pasal aku tak update blog je ;D haha kene tipu boo ;O


btw , korang tak kesian ke kat blog aku :( kesian betul dalame aku tak belai . da macam anak terbiar . alololo tengok tu da majuk . alolo bucuk2 manje padan muke ;D cis . aku bukan sngaje taknak update , tapi madah ade hal je . ni ha aku final exam , wtfish . kalau senang takpe ;O *wish la aku luck , wish la . HAHA . Lagy 1 , tenet punya pasal la , eh sial lah jai . da slow nak matai -,- bullsit betul . asl nak update blog je msty slow , asl slow je mesty nak update blog . BTW , blog aku ni sumpa taklawa langsung tapi thanks la kat korang yg memandai follow ;D HOHO


ni la M aku <3 ily
BTW , skang 23/10 kan kan ? aku taksaba gilaa nak 26/10 , korang tau pasai ape ? tak kan tak tahu lagy kot ? ==' majuk ahh cmni :'( HAHA *gedik siak mino -,-' ni la , tarikh anniversary aku yg ke 9 bulan . kalau org mengandung da beranak dah . haha ;D nak tau tak dgn sape ? mesty la dgn M ♥ aku ;D haha dah knp tulisan tetibe kecik ni =='

No comments:

Post a Comment