Suka :') dan duka :'(

Okay assalamualaikum dan selamat sejahtera :)

Suka : HIHI , hari ni memang best ;D korang nak tau pasaipa ? FINAL EXAM dah abis doe ;D Yahoo! aku rase beban macm hilang smua . maklumlah , officially merdeka xD haha tapi tapi tapi mino , kau kene ingat SPM -,- cis aku lupe . takpe enjoy kejap tahun depan baru belaja beb ;D

Duka : innalillahiwainalillahhirojiun ;'( mcm yg kite tahu , cikgu saffuan dah tinggalkan kite buat selame lamenye , aku kenal dye memang dye baik orangnye , penyabar :) and aku harap dye ditempatkan ditempat yang lebih baik . sedehkahkan Al-Fatihah untuk arwah beliau supaya arwah lebih tenang . aku tau korang semua sedih tapi sedih takkan buat dye hidup balik , kite dapat tolong dye dengan doa .

AL-Fatihah untuk C. Saffuan tersayang :')

No comments:

Post a Comment