Its about hashtag on facebook xD

Hi peeps ;D

     Aku taktau ape cite best skarang ni , nak post ni pun aku fikir 20-30 kali sebelum mula menaip #okay aku tipu ;D ahh citer pasal hashtag! yeah betul! pada pengguna twitter , aku tau korang slalu marah2 kat budak2 fb sebab pakai hashtag kan ? baru tadi aku bace org memberontak psl hashtag . haha best la hashtag femes .
     

Okay , to twitter user , ehh chill lah , takyah nak memberontak bagai maki maki sbb org pakai hashtag kat facebook . haha , kan ade kat keyboard tu , mesty la diorg tekan , kalau tak button tu takde function , tapi yang facebook user pon jagelah hati diorg k , hidekan post yg pakai hashtag dri diorg ni . kan senang , takyah gaduh² . Hahaha , chill okay chill . klau tak puas hati pun , ckp elok² , takyah memaki hamun ;D takde faedahnyee . hewhew .

Sorry lah meleweh sket aku post , tapi kadang2 bende kecik ni jadi besar cm gajah , lagipun aku takde idea . haha sorry k kepada yang terasa , assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment