peMALAS ? -,-

ASSALAMUALAIKUM :)
aku aku aku tataw nak tulis ap -,-
okay , aku nak citer sikit pasal tajuk aku yg comel momel tu 
smua org taw kan pemalas tu ape ? klau taktaw baik korg tengok
kamus dewan sndiri xD okay aku tanak mencarut lagy , soo straight
to the point . Act aku bukan nak mengumpat psl org lain *takut bdk² 
pmls lain terasa HAHA* tapi ni psl aku sndri , bukan pemalas ape , malas 
nak update blog je kot -,- haih kenapalah aku malas nak update blog , 
kenapakah kenapakah ? damn damn . aku rase aku tau knp aku mls nak update
sebab , kekurangan idea -,- brr knp aku boleh blur ni
act nak post bnde yg tajuk dye 'peMALAS ? -,-' ni pn aku mls nak post 
tp da tertekan , aku pasrah jelah :) soo aku nasihatkan jgn jdik pemalas
mcm aku niy , jdik la pemalas mcm org len . haha :D 


ps/:: sape kaki blogger yg mls nk update blog jugak , sile angkat tngn mcm usop xD

No comments:

Post a Comment